Plan dnia

DZIEŃ W PRZEDSZKOLU WIDZI MI SIE


6.30 DZIEŃ DOBRY PRZEDSZKOLAKU

  • Bawię się w kącikach zainteresowań, edukacyjnych, uczestniczę w zabawach konstrukcyjno-manipulacyjnych i plastycznych,
  • Jestem aktywny ruchowo (zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, zabawy ze śpiewem, integracyjne, zabawy przy muzyce),
  • Pracuję indywidualnie z naszą Panią,
  • Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne,

8.30 Nabieram sił do pracy – ŚNIADANIE

9.00 ZABAWA, EDUKACJA, REKREACJA

  • Realizuję różnorodne formy i metody pracy  w zakresie aktywności społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej i ruchowo-zdrowotnej,
  • Jestem aktywny ruchowo; uczestniczę w spacerach, wycieczkach, zabawach ruchowych w sali i na terenie przedszkolnym, korzystam ze sprzętu sportowo-rekreacyjnego,
  • Prowadzę obserwacje przyrodnicze i zabawy badawcze w naturalnym środowisku,
  • Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne

11.30 Zjadam wszystko z talerzyka – OBIAD

12.30 RELAKS

  • Jestem maluszkiem, potrzebuję odpocząć na leżaku,
  • Słucham bajek i opowiadań dziecięcych w interpretacji nauczyciela,
  • Słucham nagrań płytowych i słuchowisk ,
  • Poznaję różne rodzaje muzyki,
  • Działam w pracowniach twórczych,
  • Buduję zamki z piasku, frunę na huśtawce do nieba, bawię się z kolegami na placu przedszkolnym,
  • Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne,

 

14.30 Czas na łasuchowanie – PODWIECZOREK

15.00 AKTYWNE POPOŁUDNIE

  • Podejmuję aktywność własną – organizuję zabawy indywidualne z kolegami,
  • Podejmuję zabawy tematyczne, badawcze, zabawy ruchowe, ze śpiewem,
  • Bawię się z tekstem literackim, prezentuję własne interpretacje utworu podczas zabaw dramowych, pantomimicznych,
  • Słucham literatury, oglądam i poznaję książki oraz czasopisma,
  • Uczę się czynności porządkowych w sali oraz kącikach zainteresowań i edukacyjnych,
  • Dokonuję podsumowania dnia i planuję działania na dzień następny,

18.00 DO ZOBACZENIA JUTRO!