DZIEŃ W PRZEDSZKOLU WIDZI MI SIE
6.30 DZIEŃ DOBRY PRZEDSZKOLAKU
- Bawię się w kącikach zainteresowań, edukacyjnych, uczestniczę w zabawach konstrukcyjno-manipulacyjnych i plastycznych,
- Jestem aktywny ruchowo (zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, zabawy ze śpiewem, integracyjne, zabawy przy muzyce),
- Pracuję indywidualnie z naszą Panią,
- Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne,
8.30 Nabieram sił do pracy – ŚNIADANIE
9.00 ZABAWA, EDUKACJA, REKREACJA
- Realizuję różnorodne formy i metody pracy w zakresie aktywności społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej i ruchowo-zdrowotnej,
- Jestem aktywny ruchowo; uczestniczę w spacerach, wycieczkach, zabawach ruchowych w sali i na terenie przedszkolnym, korzystam ze sprzętu sportowo-rekreacyjnego,
- Prowadzę obserwacje przyrodnicze i zabawy badawcze w naturalnym środowisku,
- Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne
11.30 Zjadam wszystko z talerzyka – OBIAD
12.30 RELAKS
- Jestem maluszkiem, potrzebuję odpocząć na leżaku,
- Słucham bajek i opowiadań dziecięcych w interpretacji nauczyciela,
- Słucham nagrań płytowych i słuchowisk ,
- Poznaję różne rodzaje muzyki,
- Działam w pracowniach twórczych,
- Buduję zamki z piasku, frunę na huśtawce do nieba, bawię się z kolegami na placu przedszkolnym,
- Wykonuję czynności higieniczno-sanitarne,
14.30 Czas na łasuchowanie – PODWIECZOREK
15.00 AKTYWNE POPOŁUDNIE
- Podejmuję aktywność własną – organizuję zabawy indywidualne z kolegami,
- Podejmuję zabawy tematyczne, badawcze, zabawy ruchowe, ze śpiewem,
- Bawię się z tekstem literackim, prezentuję własne interpretacje utworu podczas zabaw dramowych, pantomimicznych,
- Słucham literatury, oglądam i poznaję książki oraz czasopisma,
- Uczę się czynności porządkowych w sali oraz kącikach zainteresowań i edukacyjnych,
- Dokonuję podsumowania dnia i planuję działania na dzień następny,
18.00 DO ZOBACZENIA JUTRO!